پرستار کودک در غرب تهران

پرستار کودک در غرب تهران

پرستار کودک در منزل غرب تهران

پرسنل شرکت پرنیان سلامت طراوت گستر، افراد باتجربه و سابقه کافی و آموزش دیده هستند که برای آسودگی خیال والدین در رشد همراه با کیفیت کودک در زمانی که در کنار کودک نیستند می تواند کمک شایانی برای خانواده باشند. چراگه با تجربه های کاری خود روشهای ارتباط گیری و برطرف کردن نیازهای کودک توسط پرستار کودک در غرب تهران به ویژگی های شخصیتی و سن او ارتباط برقرار می کنند.

پرستار کودک در غرب تهران


وظایف پرستار کودک در غرب تهران

درصورتی که شاغل هستید و یا به هر علتی امکان نگهداری و مراقبت از کودک یا کودکان خود را ندارید همراه ما باشید.

پرستار کودک در غرب تهران

وظایف این پرستاران با توجه به بازه سنی کودک مختلف است. زیرا شرایط و موارد مورد نیاز متغیر می باشد. شرایط خانواده ها نیز در وظایف پرستار کودک تأثیرگذار خواهد بود. بنابر توضیحات فوق وظایف پرستار کودک تعیین می گردد. در ادامه مطلب جهت آشنایی دقیق شما در تشخیص وظایف اصلی پرستار کودک خواهیم پرداخت.

پرستار کودک در غرب تهران

در مرحله اول پرستار کودک مسئول تمامی امور روزمره مربوط به کودک می باشد. بنابراین به وظایفی که در ادامه مطالب شرح خواهیم داد، اصلی ترین وظایف کودک محسوب می شوند که با دقت و حساسیت خاص می بایستی انجام پذیرد.

۱- مراقبت و نگهداری از کودک

۲- تعویض پوشک.

۳- حمام کردن.

۴- پخت غذا ، تغذیه کودک

۵- خواباندن کودک

۶- سرگرمی و باز ی با کودک

۷- آموزش درس به کودک

۸- پاسخ به سئوالات کودک

۹- آرام کردن کودک در شرایط بحرانی.

در اینجا باید به این موضوع اشاره کرد با توجه به نیازهای کودک کودکان استثنائی ، اوتیسمی، مبتلا به صرع، کودکان پروانه ای و …

مشخضاً وظایف پرستار کودک نیز تغییر خواهد کرد.

همچنین در صورت توافق طرفین .

پرستار وظایف دیگری همچون پخت و پز ، بردن کودک به کلاس وپارک ، نیز انجام خواهد داد.


مزایای پرستار کودک در غرب تهرانhttp://parastaryab.co/

در این بخش در خصوص مزایای داشتن پرستار کودک می پردازیم. با به کار گیری پرستار کودک والدین می توانند با خیالی آسوده و راحت تر به امور کاری و اجتماعی خود برسند و زمان بیشتری برای خود و همسرانشان و دیگران بگذارند و این کار در بهبود روابط یکدیگر تأثیر مثبتی دارد. و به آنها اجازه می دهد که زمانی برای رسیدگی به خود و نیازهای شان داشته باشند.

پرستار نوزاد در غرب تهران

ممکن است بعضی از والدین به علت گرفتاریهای شغلی و مشغله فراوان امکان مراقبت و نگهداری از نوزاد و کودک خود را نداشته باشند، و به طور کلی مواردی همچون نگرانی والدین و متولد شدن یک کودک دیگر نیاز به کمک دارند. که می توانند با استخدام پرستار نوزاد و کودک در غرب تهران نیاز خود را رفع نمایند.

پرستار کودک معلول ، غرب تهران

کودکان معلول با توجه به بیماریهای خود مراقبت خاص خود را دارا می باشند که کادر پرستاران حرفه ای شرکت پرنیان سلامت طراوت گستر آمادگی اعزام این گونه پرستاران را برای خانواده های محترم را دارد.

ویژگی های پرستار کودک در منزل غرب تهران

توصیه اکید بر این است که ، پرستار کودک خود را از گزینه های معرفی شده توسط شرکت های معتبر انتخاب کنید.

بدین ترتیب به شما کمک خواهد شد ، با اطمینان بیشتری کار را پیش برده و خیالتان بابت پشتیبانی آسوده باشد. و اما پیشنهاد بر این است که قبل از انتخاب پرستار خود و پیش از شروع همکاری در جلسه مشترکی درباره شرایط و نیازهای فردی کودک خود با او صحبت کنید. همچنین درباره مسئولیت کارهای او و انتظارات خودتان را به او توضیح دهید، و در نهایت فراموش نشود که یک پرستار خوب در وهله اول یک انسان خوب، خوش اخلاق و خوش برخورد و صبور است و باید این خصوصیات را در پرستار کودک خود ببیند.

استخدام پرستار کودک در غرب تهران

شرکت پرستاری پرنیان سلامت طراوت گستر، شرکتی با تجربه و سابقه است که همواره تلاش داشته با ارائه بهترین خدمات پرستاری در کسب رضایت خانواده های محترم قدم بردارد. تیمی متشکل از پرستاران باتجربه و سابقه لازم را دارا می باشد. آنها با دنیای کودکان به خوبی آشنا هستند و صرفاً پرستاری را به عنوان یک شغل نمی بینند و از گذراندن وقت خود با کودکان لذت می برند.

برای استخدام پرستار کودک در غرب تهران کافی است با شماره تلفنهای

۰۹۱۲-۴۶۲۲۵۹۶

۰۹۱۲-۵۴۶۱۷۲۹

۰۲۱-۴۴۳۸۰۱۷۲

۰۲۱-۴۴۳۸۰۸۹۵

تماس بگیرید تا مناسب ترین شخص متناسب با خواسته های شما به منزلتان اعزام گردد.نکته قابل توضیح اینکه شیوه کار به این شکل است . مراقب اعزامی به شکل آزمایشی به مدت ۲ روز مشعول کار شده در صورت رضایت عقد قرارداد صورت می گیرد.

امید است از مطالب فوق راضی بوده و جهت مشاوره رایگان و استخدام پرستار با کارشناسان ما در شرکت پرنیان سلامت طراوت گستر تماس حاصل نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *