پیدا کردن پرستار نوزاد و کودک در منزل

پیدا کردن پرستار نوزاد و کودک

برای پیدا کردن پرستار نوزاد باید یک سری شرایط و عواملی را در نظر بگیرید. پیدا کردن پرستار کودک مطمئن و قابل اعتماد کار راحتی نیست. امروزه والدین تمام تلاش خود را می‌کنند تا به نحو احسن از کودک خود مراقبت کنند، به همین دلیل به دنبال بهترین پرستار برای فرزند خود هستند. در صورتی که می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان بک پرستار بچه خوب پیدا کنید با ما همراه باشید.

چگونه یک پرستار بچه خوب پیدا کنیم؟

در ادامه چند نکته در مورد نحوه پیدا کردن پرستار نوزاد بیان خواهیم کرد تا مناسب‌ترین پرستار را برای فرزند خود انتخاب کنید.

سن کودک

سن کودک اولین و مهم‌ترین نکته‌ای است که برای پیدا کردن پرستار نوزاد باید به آن توجه کرد. بدیهی است که نوزادان و کودکان در سنین پایین به نگهداری و مراقبت بیشتری نیاز دارند، به همین دلیل برای پیدا کردن پرستار نوزاد باید دقت بیشتری به خرج داد و یک پرستار حرفه‌ای و مجرب استخدام کرد.

پیدا کردن پرستار نوزاد

می‌توان گفت در صورتی که پرستار خودش مادر است و یا تجربه نگهداری از نوزاد را دارند، گزینه بهتر و مناسبتری برای نگهداری از فرزند شما به شمار می‌رود. بدیهی است که کودکان بزرگ‌تر می‌توانند صحبت کرده و اتفاقاتی که در منزل رخ می‌دهد را به والدین گزارش دهند، ولی نوزادان و کودکان سن پایین هنوز قادر به حرف زدن نیستند. به همین دلیل این کودکان نیازمند اهمیت و توجه بیشتری برای کنترل شرایط هستند.

همچنین برای کودکانی که بزرگ‌تر هستند پیشنهاد می‌شود پرستاری انتخاب شود که بتواند با کودک بازی کند. در صورتی که پرستار توانایی انجام کارهای آموزشی را داشته باشد و دارای تحصیلات و تجربه‌ای مرتبط با به مراتب برای نگهداری کودک گزینه مناسب‌تری است.

کنترل از راه دور پرستار نوزاد

والدین می‌توانند دوربین‌های مدار بسته در منزل خود نصب کنند تا بر روی کارهای پرستار نظارت کامل داشته باشند. اگر والدین توانایی خرید دوربین مدار بسته را ندارند، می‌توانند از ضبط صورت نیز استفاده کنند. توجه داشته باشید که پرستار باید در جریان نصب دوربین مدار بسته و یا دستگاه درج صدا در منزل باشد تا بداند که تمام عملکرد او توسط والدین کنترل می‌شود.

پیدا کردن پرستار کودک

از همسایه‌ها نیز برای کنترل و نظارت بر روی عملکرد پرستار می‌توان کمک گرفت. والدین می‌توانند از همسایه‌ها بخواهند که در صورتی که صدای گریه طولانی مدت نوزاد را شنیدند، به والدین خبر داده و برای پیگیری وضعیت نوزاد و به خانه آن‌ها مراجعه کنند.

قابل اطمینان بودن پرستار کودک

شاید قبل از پیدا کردن پرستار کودک برای شما هم سوال پیش بیاید که چگونه می‌توان به فردی غریبه برای سپردن کودک خود به او اعتماد کرد. توصیه می‌شود برای انتخاب یک پرستار مطمئن به مراکز معتبر مراجعه کرده و یا از افراد آشنا که در این زمینه تجربه دارند کمک بگیرید تا در مورد پیشینه و سابقه فرد اطلاعات کافی داشته باشید.

مشخص کردن انتظارات خود را از پرستار برای پیدا کردن پرستار نوزاد

قبل از انتخاب و پیدا کردن پرستار کودک، حتما باید هدف و خواسته‌های خود را به پرستار بگویید. برای این منظور در روز مصاحبه، قبل از اینکه استخدام پرستار قطعی شده باشد تمامی وظایف و انتظارات خود از او را باید بیان کنید.

مشخص کردن انتظارات خود را از پرستار برای پیدا کردن پرستار نوزاد

به عنوان مثال در مورد نحوه نگهداری کودک و وظایفی که از او انتظار دارید مانند پختن غذا، حمام کردن کودک و سایر مسائل به طور واضح صحبت کنید. در صورتی که علاوه بر مراقبت از کودک به فردی برای انجام بعضی از کارای خانه خود نیاز دارید، باید قبل از استخدام و در روز مصاحبه این موضوع را بیان کنید. بعضی از افراد بدون اطلاع توقع کارهای بیشتر از پرستار کودک خود دارند که این موضوع باعث نارضایتی طرفین می‌شود. لازم به ذکر است که انجام کارهای خانه همچون پخت و پز، نظافت و غیره موجب افزایش حقوق و هزینه پرستار نوزاد و کودک می‌شود.

پرستار نوزاد یا کودک میخوام، از کجا بگیرم؟

همانطور که گفته شد نوزادان و کودکان زیر 3 سال که قادر به صحبت کردند نیستند، به همین دلیل برای پیدا کردن پرستار نوزاد باید دقت کافی داشت و با اطمینان پرستار مناسبی را برای کودک انتخاب کرد. توصیه می‌شود برای انتخاب و استخدام پرستار مناسب از مراکز معتبر در این زمینه درخواست داشته باشید.

استخدام پرستار در منزل

برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های زیر تماس حاصل نمایید.

۰۲۱-۴۴۳۸۰۱۷۲۰۲۱-۴۴۳۸۰۸۹۵

۰۹۱۲-۵۴۶۱۷۲۹۰۹۱۲-۴۶۲۲۵۹۶

توجه داشته باشید که هر موسسه‌ای در این زمینه معتبر نمی‌باشند، موسسه‌ای معتبر است که بر روی ارائه مدرک و یا گواهینامه معتبر از جانب پرستار تاکید داشته باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله عواملی را برای پیدا کردن پرستار کودک مطمئن و قابل اعتماد بررسی کردیم. پرستاریاب با کادری مجرب و متخصص به صورت شبانه روزی آماده رساندن بهترین خدمات به شما عزیزان برای انتخاب بهترین پرستار در کلیه مناطق تهران و کرج می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *