تدریس مجازی پرستار

تدریس مجازی پرستار با کارشناسان متخصص و دوره دیده حرفه ای در شرکت پرستاری پرنیان طراوت گستر تهران با امکانات فوق العاده

این روزها با توجه به شرایط کنونی کشور کرونا٬و شیوع ویروس دانش آموزان به صورت مجازی و اینترنتی مشغول به تحصیل هستند.با وجود اینکه در بسیاری از کشورها٬این شیوه آموزش و تدریس مجازی٬ قبل از شیوع کرونا وجود داشته است .

همینطور طرفداران خاص خود را دارد چه به صورت تک متد (یعنی فقط به صورت مجازی) و چه در کنار آموزش حضوری ٬ اما در کشور ما از موقع شروع این روش٬ مشکلات و چالش هایی را برای دانش آموزان و والدین آنها رقم زده است.

آموزش مجازی پرستار

آموزش مجازی در کنار مزایایی که دارد اما معایبی نیز دارد که والدین دانش آموزان را نگران کرده ٬ علاوه بر مشکلاتی چون کم تحرکی و تنبلی و اسیبی که به چشم های دانش آموزان وارد میشود٬

اکثر والدین کودکان این نگرانی ها را دارند که: در سیستم اموزش مجازی٬فرزندشان درس و کلاس را به طور جدی مطالعه و دنبال نمیکند و به دنبال آموزش مجازی٬ فرزندشان به استفاده بیش از حد از موبایل و کامپیوتر عادت کرده و همه ی استفاده فرزندشان برای درس و مدرسه نیست!

تمامی این نگرانی ها برای والدین و بزرگترها به جا و طبیعی است زیرا زیرساخت و فرهنگ کشورمان در این باره خیلی مناسب نبوده و دانش آموزان به این سیستم در حالت عادی عادت نداشته اند و آگاهی ها و اطلاع رسانی ها در این باره زیاد مناسب نبوده است.

با توجه به این که اکثر والدین به دلایل متعددی از جمله شاغل بودن٬ داشتن فرزند کوچکتر و …. قادر نیستند تا کنترل و پیگیری لازم را روی نحوه اموزش فرزندشان داشته باشند٬

در این صورت وجود یک سیستم اموزش مجازی سیستم اموزش مجازی سیستم اموزش مجازی پرستار در منزل میتواند بهترین گزینه باشد. تا در محیط امن منزل خودتان مطمئن شوید سیستم تدریس مجازی پرستار برای فرزندتان کاملا کارا و مناسب و کنترل شده است و در جهت درستی پیش میرود.

آموزش مجازی پرستار

بسیاری از والدین که فرزند در حد پیش دبستانی دارند ترجیح می دهند اولویت خود را آموزش در منزل بدانند. مخصوصاً با توجه به شرایط کنونی از نظر کرونا ویروسهایی کودگان را در مدرسه درگیر می کند، که در این خصوص باید از روشهای مختلف موجود از طریق یک تدریس مجازی پرستار مربوطه که سابقه تدریس داشته باشد استفاده گردد.

آموزش پیش دبستانی در منزل دارای معایب و مزایای مختلفی است که با توجه به روحیه و ویژگی های هر کودگ متفاوت است. که در این محتویات آموزش می توان از برنامه شاد و برنامه های تلویزیونی نام برد.

لذا با توجه به اهمیت این دوره جهت شروع آموزش برای سالهای آینده، خیلی مهم است. چون خیلی از کارشناسان آموزشی از این دوره پایه تحصیلی نام می برند.

کودکان پیش دبستانی برای اولین بار با موضوعات آموزش تدریس و یادگیری دروس اولیه مورد نیاز آشنا خواهند شد. عدم اطلاع و دانش از متدهای درست آموزشی و عدم رعایت نکردن نکات مختلف آموزشی تأثیرات منفی خود را در کودکان دارد.

تدریس مجازی پرستار

مثل یاد نگرفتن کاهش تمرکز دانش آموز و ناخوشایندی در روحیه افراد، نسبت به یادگیری و تحصیلات آینده خلل ایجاد می کند، و همانطورکه اشاره شد، این موضوع تأثیرات خیلی بدی در دوره های تحصیلی آینده در مقاطع بالاتری به دنبال خواهد داشت.ولی این نگرانی با کنترل تدریس مجازی پرستار تا قسمت زیادی قابل رفع میباشد.

موارد لازم اولیه برای شروع آموزش تدریس مجازی پرستار

۱- ایجاد برنامه زمانبندی برای دورس

۲- کتابهای مورد نیاز

۳- ابزارهای لوازم ابتدایی درس ریاضی

۴- تخته وایت برد.

تقسیم بندی زمانی مناسب برای تدریس مجازی پرستار

بهتر است به خاطر عدم آمادگی کودکان خود برای تمرکز و توانایی یادگیری، آموزشها در زمان بندی بین ۱۵ الی ۲۰ دقیقه بیشتر نباشد، و پس از آن، یک استراحت می تواند در هر کودک متفاوت باشد. و بهتر است در درس بعدی موضوع دیگری را در نظر بگیریم.

نکات مهم و کلیدی در آموزش برای تدریس مجازی پرستار

در این دوره برخی از مطالب و دروس از اولویت بیشتری برخوردارند، که می بایستی با دقت و وسواس خاصی آموزش داده شود. مثل اعداد ریاضی، حروف الفبای فارسی و مهارت نوشتن.که میبایستی در چار جوب تدریس مجازی پرستار گنجانده شود

تلفیق آموزش و بازی و تفریح

چون کودکان در این سن گرایش خاصی به بازی و تفریح دارند، لذا بهتر است در این دوره برای یادگیری و بهره وری بیشتر دروس با بازی های مختلفی ادغام گردد که نتیجه آن خلاقیت و تمرکز بیشتر می گردد.

برنامه های گردشی و تفریحی توسط معلم تدریس مجازی پرستار و والدین کودک

بردن نوآموزان به محله های مختلف، مثل ایستگاههای آتش نشانی و آشنایی با نوع کار آنها ، باعث می شود آنها موارد فردی و اجتماعی محیط خود را به صورت درست و صحیح تر، حس و درگ نمایند.

*ملاقات با سایر همسالان خود

آموزش پیش دبستانی در منزل باعث می گردد که کودک به ناچار از ارتباط با همسالان خود بازماند، و برای افزایش روابط اجتماعی و هوش اجتماعی و ایجاد روابط، بهتر است زمانی برای دیدار و ملاقات با هم سنهای خود پیش بینی گردد.

سرفصلهای آموزشی

یادگیری نوآموزان با توجه به اولویتهای آموزشی که به آنها اشاره گردید. تدریس مجازی پرستار، معلم، و والدین می بایستی از سر فصلها و اولویت دروس و دوره ها اطلاع کامل داسته باشند که در ذیل به چند موارد از آنها اشاره می کنیم:

۱- آموزش حواس پنج گانه

۲- آموزش حروف الفبا

۳- آموزش اعداد ریاضی

۴- آموزش ابتدایی حواس پنج گانه

۵- آموزش اخلاقی دینی و تربیتی اولیه

۶- آشنایی با حقوق شخصی و اجتماعی

۷- آشنایی با قوانین

۸- آموزش ابتدایی اندام های بدن

۹- آموزش بهداشت فردی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *